School Planner
Iskolai Online megrendelő felület
Az Iskolai Online megrendelő felület lehetőséget nyújt az Iskola tanulóinak és dolgozóinak az étkezéseik megrendelésére és az étkezési díjuk bankkártyával történő kiegyenlítésére. A felületet az Iskola részére egyénileg alakítjuk ki, hogy maradéktalanul lefedje az Iskola igényeit.
Fontosabb alapfunkciók
- A tanulók a saját korcsoportjának megfelelő étlapot érik el.
- Az étlapon szereplő ételekről megtekinthető az ételek összetevői, tápanyagtartalma, adagolási mennyisége, valamint az ételekben lévő allergén anyagok.
- Minden tanuló a támogatásának megfelelő térítési díjat fizeti az étkezéséért.
- A megrendelések értéke azonnal bankkártyával kiegyenlíthető.
- Az egy családba tartozó tanulók összerendelhetőek, egy felhasználóval kezelhetőek.
- A lemondás során keletkezett visszatérítendő összeg az étkező saját virtuális számlájára kerül, amit a következő hónapokban az étkezései kiegyenlítésére felhasználhat.
- A virtuális számlára a szülő feltölthet egyedi összeget, amit az ebédrendelések kiegyenlítésére, vagy a büfében történő vásárlásra használhat fel.
- A tanuló adatlapján feltölthető a diétát igazoló orvosi igazolás.
- A szülő nyomon követheti, hogy mikor, vagy egyáltalán átvette-e gyermeke az ebédjét.
- A felületen lévő üzenetküldő funkcióval a szülő üzenetet küldhet a panaszával, kérdéseivel.
Adminisztrátori funkciók
- Az adminisztrátori funkciók az iskola adminisztrátora részére érhetők el.
- Minden felhasználónak külön jogosultságot lehet adni, mely iskola adataihoz, milyen szinten férhet hozzá.
- Az adminisztrációs felületen lehetőség van az étkezők, szülő, felhasználók részletes nyilvántartására.
- Kedvezmények, osztályok, igénybe vett étkezések rögzítésére.
- Étkezők adatainak Excel táblázatból történő importálására.
- Osztályléptetésre évváltáskor.
- Beállítható különböző értesítési események, pl. lejáró kedvezmény, rendelési időszak kezdete stb. Ezekről az eseményekről kérhető emailben történő értesítés.
- Nyomon követhető és lekérdezhető az ebédátvételek. Ebédjegy nyomtatható, ha az étkező elhagyta vagy otthon hagyta a kártyáját.
- Nyomon követhető a bankkártyás fizetések.
- Csoportos megrendelés és lemondás lehetősége.
- Különböző lekérdezések készíthetők, számlákról, megrendelésekről, létszám adatokról.
- Hírlevél küldés
- Beállítható automatikus megrendelés
- Számlák kiállítása (A számlázó része a programnak megfelel a hatályos jogszabályoknak és automatikusan küldésre kerülnek a kiállított számlák a NAV rendszerén keresztül.)
- Mobil felületre optimalizált.
- Több nyelvű felület.
Ebédátvétel funkció
A rendszer lényege, hogy az étkező a tálaló helyiségben kihelyezett kártyaolvasó segítségével leolvassa a kártyáját és a monitoron megjelenik a neve és a rendelése. Ha az étkezőnek nincs az adott napra megrendelése vagy már átvette, akkor azt szintén a monitoron jelzi a program.
A program használatához egy számítógépre és 1 vagy 2 monitorra, egy kártyaolvasóra, illetve internetkapcsolatra van szükség. A kártya lehet vonalkódos plasztikkártya vagy RFID kártya.