School Planner

Iskolai Online megrendelő felület

Az Iskolai Online megrendelő felület lehetőséget nyújt az Iskola tanulóinak és dolgozóinak az étkezéseik megrendelésére és az étkezési díjuk bankkártyával történő kiegyenlítésére. A felületet az Iskola részére egyénileg alakítjuk ki, hogy maradéktalanul lefedje az Iskola igényeit.

Fontosabb alapfunkciók

  • A tanulók a saját korcsoportjának megfelelő étlapot érik el.
  • Az étlapon szereplő ételekről megtekinthető az ételek összetevői, tápanyagtartalma, adagolási mennyisége, valamint az ételekben lévő allergén anyagok.
  • Minden tanuló a támogatásának megfelelő térítési díjat fizeti az étkezéséért.
  • A megrendelések értéke azonnal bankkártyával kiegyenlíthető.
  • Az egy családba tartozó tanulók összerendelhetőek, egy felhasználóval kezelhetőek.
  • A lemondás során keletkezett visszatérítendő összeg az étkező saját virtuális számlájára kerül, amit a következő hónapokban az étkezései kiegyenlítésére felhasználhat. 
  • A virtuális számlára a szülő feltölthet egyedi összeget, amit az ebédrendelések kiegyenlítésére, vagy a büfében történő vásárlásra használhat fel.
  • A tanuló adatlapján feltölthető a diétát igazoló orvosi igazolás.
  • A szülő nyomon követheti, hogy mikor, vagy egyáltalán átvette-e gyermeke az ebédjét.
  • A felületen lévő üzenetküldő funkcióval a szülő üzenetet küldhet a panaszával, kérdéseivel.

 

 

Adminisztrátori funkciók

  • Az adminisztrátori funkciók az iskola adminisztrátora részére érhetők el. 
  • Minden felhasználónak külön jogosultságot lehet adni, mely iskola adataihoz, milyen szinten férhet hozzá.
  • Az adminisztrációs felületen lehetőség van az étkezők, szülő, felhasználók részletes nyilvántartására. 
  • Kedvezmények, osztályok, igénybe vett étkezések rögzítésére.
  • Étkezők adatainak Excel táblázatból történő importálására.
  • Osztályléptetésre évváltáskor.
  • Beállítható különböző értesítési események, pl. lejáró kedvezmény, rendelési időszak kezdete stb. Ezekről az eseményekről kérhető emailben történő értesítés.
  • Nyomon követhető és lekérdezhető az ebédátvételek. Ebédjegy nyomtatható, ha az étkező elhagyta vagy otthon hagyta a kártyáját. 
  • Nyomon követhető a bankkártyás fizetések.
  • Csoportos megrendelés és lemondás lehetősége.
  • Különböző lekérdezések készíthetők, számlákról, megrendelésekről, létszám adatokról.
  • Hírlevél küldés
  • Beállítható automatikus megrendelés
  • Számlák kiállítása (A számlázó része a programnak megfelel a hatályos jogszabályoknak és automatikusan küldésre kerülnek a kiállított számlák a NAV rendszerén keresztül.)
  • Mobil felületre optimalizált.
  • Több nyelvű felület.

Ebédátvétel funkció

A rendszer lényege, hogy az étkező a tálaló helyiségben kihelyezett kártyaolvasó segítségével leolvassa a kártyáját és a monitoron megjelenik a neve és a rendelése. Ha az étkezőnek nincs az adott napra megrendelése vagy már átvette, akkor azt szintén a monitoron jelzi a program.

A program használatához egy számítógépre és 1 vagy 2 monitorra, egy kártyaolvasóra, illetve internetkapcsolatra van szükség. A kártya lehet vonalkódos plasztikkártya vagy RFID kártya.