MealPlanner
ISKOLAI MODUL
Áttekintés
Az Iskolai Online megrendelő felület lehetőséget nyújt az Iskola tanulóinak és dolgozóinak az étkezéseik megrendelésére és az étkezési díjuk bankkártyával történő kiegyenlítésére. A felületet az Iskola részére egyénileg alakítjuk ki, hogy maradéktalanul lefedje az Iskola igényeit.
Fontosabb alapfunkciók
- a tanulók a saját korcsoportjának megfelelő étlapot érik el
- az étlapon szereplő ételekről megtekinthető az ételek összetevői, tápanyagtartalma, adagolási mennyisége, valamint az ételekben lévő allergén anyagok
- minden tanuló a támogatásának megfelelő térítési díjat fizeti az étkezéséért
- a megrendelések értéke azonnal bankkártyával kiegyenlíthető
- az egy családba tartozó tanulók összerendelhetőek, egy felhasználóval kezelhetőek
- a lemondás során keletkezett visszatérítendő összeg az étkező saját virtuális számlájára kerül, amit a következő hónapokban az étkezései kiegyenlítésére felhasználhat
- a virtuális számlára a szülő feltölthet egyedi összeget, amit az ebédrendelések kiegyenlítésére, vagy a büfében történő vásárlásra használhat fel
- a tanuló adatlapján feltölthető a diétát igazoló orvosi igazolás
- a szülő nyomon követheti, hogy mikor, vagy egyáltalán átvette-e gyermeke az ebédjét
- a felületen lévő üzenetküldő funkcióval a szülő üzenetet küldhet a panaszával, kérdéseivel
- az adminisztrátori funkciók az iskola adminisztrátora részére érhetők el
- minden felhasználónak külön jogosultságot lehet adni, mely iskola adataihoz, milyen szinten férhet hozzá
- az adminisztrációs felületen lehetőség van az étkezők, szülő, felhasználók részletes nyilvántartására
- kedvezmények, osztályok, igénybe vett étkezések rögzítésére
- étkezők adatainak Excel táblázatból történő importálására
- osztályléptetésre évváltáskor
- beállítható különböző értesítési események, pl. lejáró kedvezmény, rendelési időszak kezdete stb. Ezekről az eseményekről kérhető emailben történő értesítés
- nyomon követhető és lekérdezhető az ebédátvételek. Ebédjegy nyomtatható, ha az étkező elhagyta vagy otthon hagyta a kártyáját
- nyomon követhető a bankkártyás fizetések
- csoportos megrendelés és lemondás lehetősége
- különböző lekérdezések készíthetők, számlákról, megrendelésekről, létszám adatokról
- hírlevél küldés
- beállítható automatikus megrendelés
- számlák kiállítása (A számlázó része a programnak megfelel a hatályos jogszabályoknak és automatikusan küldésre kerülnek a kiállított számlák a NAV rendszerén keresztül.)
- mobil felületre optimalizált
- több nyelvű felület
A rendszer lényege, hogy az étkező a tálaló helyiségben kihelyezett kártyaolvasó segítségével leolvassa a kártyáját és a monitoron megjelenik a neve és a rendelése. Ha az étkezőnek nincs az adott napra megrendelése vagy már átvette, akkor azt szintén a monitoron jelzi a program. A program használatához egy számítógépre és 1 vagy 2 monitorra, egy kártyaolvasóra, illetve internetkapcsolatra van szükség. A kártya lehet vonalkódos plasztikkártya vagy RFID kártya.